Munkáltatóknak Önéletrajz feltöltése | Karriertanácsok | Állások e-mailben
 

ugyfelszolgalat-allas.hu

világraszóló állás

Állások városok szerint

Budapest - 35 db
Debrecen - 4 db
Pécs - 4 db
Érd - 1 db


Cikkek

Elköltözünk

Kedves Olvasónk!

Nagy lépést teszünk Hello, karrier! blog oldalunk történetében. 2018. január 1-jétől új helyen, megújulva, továbbra is minőségi tartalommal várunk Titeket! Az eddigi tartalmak is megtalálhatók lesznek monster.hu oldalunkon, ahol további érdekes, álláskereséssel kapcsolatos cikkeket, írásokat is találtok. 



Itt vannak az év startupjai - ezért éri meg ilyen cégeknél dolgozni

A Turbine.AI (a fenti fotón a cég vezetői) lett az év legjobb startupja a Central European Startup Awards magyar fordulójában. A szerda esti díjátadón 12 kategóriában hirdettek győztest, ebből háromban is nyert ez vállalkozás, mely a rákot a mesterséges intelligencia segítségével győzné le. A többi kategória nyerteseire is érdemes figyelni a jövőben, nekik is lehet szurkolni a szófiai nemzetközi döntőben 2017 november 23-án. Eláruljuk azt is, miért éri meg startup cégnél kezdeni karriered?



Mikor érdemes állást keresnünk?

A szezonalitás ma már lényegesen kevésbé érezhető a munkapiacon, mint 5 vagy 10 évvel ezelőtt. Azonban tény, hogy az év utolsó három hónapjában megnövekednek az álláshirdetések, és az év eleje is intenzív időszak a munkapiacon. Hogyan és mikor, hogyan érdemes munkát keresni? Így látja Simonyiné Tóth Judit fejvadász.



Tanácsok a Manchester City sztárjaitól - így illeszkedj be új munkahelyen

Sok a párhuzam egy futballista és egy átlagos dolgozó munkahelyi beilleszkedése között – ismerte fel a Hays fejvadászcég. Jön az első munkanap, jó első benyomást kell hagyni, az első sikereket vagy kudarcokat fel kell tudni dolgozni, meg kell találni a hangot a csapattársakkal. A cég szponzoráltja, a legutóbbi angol bajnokságban 3. helyen végzett Manchester City futballcsapat sztárjait kérte fel, hogy adjanak tanácsokat. Többek között Fernandinho, David Silva, Kevin de Bryune, Vincent Kompany, Ilkay Gundogan osztja meg gondolatait.



Egy pörgős karriersztori Budapesttől Chiléig

Vörös Dalma eredeti szakmája jogász, dolgozott köztisztviselőként, kereskedelmi asszisztensként, EU-s projektek koordinátoraként, nyelvtanárként, hostessként Budapesten, Máltán, Spanyolországban és Chilében is. Karrierútja jól mutatja, milyen változatos lehet az élet, ha valaki kalandvágyó, nyitott az újra, rugalmas és képzi magát.



Technikai ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 23.
Die im Jahre 1917 gegründete Viessmann Gruppe nimmt eine führende Position im internationalen Handel bezüglich Heiz- und Kühlsysteme ein. Unterstützen Sie uns, den besten Service für unsere Kunden zu liefern, und werden Sie Teil unseres deutschen Teams von Kundenberatern in Pécs! Nach intensiver Einarbeitung werden Sie unseren Kunden dabei behilflich sein, deren Anliegen per Telefon oder E-Mail zu
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 23.
One of Budapest's fastest growing company operating in ICT services has open opportunities for young, ambitious colleagues, who are always open for new challanges and are not afraid of constantly changing real multinational environment. Into their rapidly expanding team, we are looking for Dutch Speaking Service Desk Specialist As part of your daily responsibilities, you: will be in touch with col
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 23.
Retail Operations Support with German Fuels & Lubricants Department Come and join ExxonMobil for a world of opportunities… Our Fuels and Lubes Department is now searching for colleagues in Retail Operations Support who will provide first line assistance to the Company Owned and Operated European Retails sites, vendors and other customers. Our new colleagues will Give support for any queries relate
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 23.
Service Desk Agent (Debrecen) Job ID: 75475_EN_2 Company: IT Services Hungary Location: Magyarország Career level: Középfokú végzettség Type of contract: Teljes munkaidő - Határozatlan idejű Application deadline: 2018-01-09 Task Registering of software and hardware related IT issues, dispatching them to specific solution teams Solving basic IT and network related incidents Monitoring network equip
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 22.
French Speaking Service Desk Analyst – Level 1 Introduction Do you believe that learning to deal with technology is relevant nowadays? Speaking different languages motivates you? If the answer to both questions is yes, perfect! We have the best opportunity for you here in TATA Consultancy Services! Function As a Service Desk Analyst you will provide 1st level multilingual infrastructure and applic
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 22.
Dutch Speaking Service Desk Analyst – Level 1 Introduction Do you believe that learning to deal with technology is relevant nowadays? Speaking different languages motivates you? If the answer to both questions is yes, perfect! We have the best opportunity for you here in TATA Consultancy Services! Function As a Service Desk Analyst you will provide 1st level multilingual infrastructure and applica
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 22.
German Speaking Service Desk Analyst – Level 1 Introduction Do you believe that learning to deal with technology is relevant nowadays? Speaking different languages motivates you? If the answer to both questions is yes, perfect! We have the best opportunity for you here in TATA Consultancy Services! Function As a Service Desk Analyst you will provide 1st level multilingual infrastructure and applic
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 22.
Polish Speaking Service Desk Analyst – Level 1 Introduction Do you believe that learning to deal with technology is relevant nowadays? Speaking different languages motivates you? If the answer to both questions is yes, perfect! We have the best opportunity for you here in TATA Consultancy Services! Function As a Service Desk Analyst you will provide 1st level multilingual infrastructure and applic
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 22.
English Speaking Service Desk Analyst – Level 1 Introduction Do you believe that learning to deal with technology is relevant nowadays? Speaking different languages motivates you? If the answer to both questions is yes, perfect! We have the best opportunity for you here in TATA Consultancy Services! Function As a Service Desk Analyst you will provide 1st level multilingual infrastructure and appli
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 22.
Swedish Speaking Service Desk Analyst – Level 1 Introduction Do you believe that learning to deal with technology is relevant nowadays? Speaking different languages motivates you? If the answer to both questions is yes, perfect! We have the best opportunity for you here in TATA Consultancy Services! Function As a Service Desk Analyst you will provide 1st level multilingual infrastructure and appli
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 22.
Norwegian Speaking Service Desk Analyst – Level 1 Introduction Do you believe that learning to deal with technology is relevant nowadays? Speaking different languages motivates you? If the answer to both questions is yes, perfect! We have the best opportunity for you here in TATA Consultancy Services! Function As a Service Desk Analyst you will provide 1st level multilingual infrastructure and app
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 22.
Russian Speaking Service Desk Analyst – Level 1 Introduction Do you believe that learning to deal with technology is relevant nowadays? Learning and Speaking different languages motivates you? If the answer to both questions is yes, perfect! We have the best opportunity for you here in TATA Consultancy Services! Function Seeking an associate to provide 1st level multilingual infrastructure and app
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 22.
Czech Speaking Service Desk Analyst – Level 1 Introduction Do you believe that learning to deal with technology is relevant nowadays? Speaking different languages motivates you? If the answer to both questions is yes, perfect! We have the best opportunity for you here in TATA Consultancy Services! Function Seeking an associate to provide 1st level multilingual infrastructure and application suppor
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 22.
Service Desk Representative (Dutch speaking) Part-time or Full-time The team: Our team offers user level IT service desk support for the employees of our client company based in the US. When you join our team you will get 1 month training and afterwards act as first point of contact for the employee's of our client company. Working hours are Monday to Friday 8 or 6 hours/day between 8:00 AM and 8:
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 22.
Service Desk Representative (French speaking) Are you interested in client relations? Are you happy to help others in topics you are an expert of? Do you speak a high level of French? Is your motto: “drop everything for the customer”? If your answer is yes to all of the above, your place is definitely at Cognizant! Responsibilities: You will act as the first point of contact for the client You wil
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 19.
Tedd meg az első lépést. Jelentkezz: Szerviz és vevőszolgálati vezető Budapest Ahol az igazán nagy dolgok egy jó ötlettel kezdődnek. Let’s be remarkable. Szeretnél ötleteiddel hasznos technológiák fejlesztéséhez hozzájárulni? Legyen szó a mobilitási megoldásokról, fogyasztói cikkekről, ipari technológiáról, energetikáról vagy építéstechnológiáról: Velünk lehetőséged nyílik arra, hogy javíts az emb
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 19.
Megrendelés ügyintéző német nyelvtudással (Debrecen) Állásazonosító: 77387_HU_2 Vállalat: IT Services Hungary Helyszín: Magyarország Karrierszint: Diplomás Szerződés típusa: Teljes munkaidő - Határozott idejű Jelentkezési határidő: 2018-01-08 Szakmai tapasztalat: Kevesebb mint 1 év Szükséges nyelvismeret: német Feladat A T-Systems ügyfeleinél a már korábban kiépített hálózati kapcsolatok módosítás
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat
01. 19.
JUNIOR DESKTOP MÉRNÖK MSTJUNIO-0112 JUNIOR DESKTOP MÉRNÖK Szeretne egy jó csapatban dolgozni? Nem okoz problémát az IT problémák napi szintű megoldása? Jól tud kommunikálni az emberekkel? Szívesen vesz részt projekt feladatokban? Ha igen, akkor jelentkezzen! Megbízónk informatikai és infokommunikációs szolgáltatásokkal foglalkozó cég Budapesten. Bővülő csapatukba keresünk most munkatársat az alább
1/1. oldal